• ISSN: 2310-4104
  • ISSN-L: 2790-5799



PDF

01:05:2025

Müəllif : Mirzaliyev Vaqif Adil

DOİ : 10.30546/2790-5799.1.2025.1017

Jurnalın nömrəsi : 2025-1

Mıqalənin jurnalda səhifəsi 44-52

Tədqiqatın adı: BAKI ŞƏHƏR VƏ ŞƏHƏRİN NİZAMİ RAYONUNDA İCTIMAİ NƏQLİYYAT XİDMƏTİNİN KEYFİYYƏTİNİN YAXŞILAŞDIRILMASI ÜSULLARI

Tədqiqatın məqsədi :
Bakı şəhərinin Nizami rayonunda ictimai nəqliyyatda xidmət keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması üsullarının seçilməsindən ibarətdir.

Tədqiqatın metodologiyası :
Ən əvvəl məsələnin hazırkı vəziyyəti və tədqiqat tapşırıqları formalaşdırılaraq, Nizami rayonunda şəhər sərnişin nəqliyyatı(ŞSN) xidmətində keyfiyyət göstəricilərinin çatışmazlıqlarının təhlili əsasında müəyyən edilmiş hədəflər sərnişin nəqliyyat xidmətinin(ŞSNX) keyfiyyəti sahəsində mövcud olan normativ hüquqi bazanın, ictimai nəqliyyatın xidmət keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması üsullarının tətbiqi və keyfiyyət qiymətləndirməsinin metod və metodologiyasından istifadə edilmişdir.

Tədqiqatın tətbiqi əhəmiyyəti :
Bakı şəhəri Nizami rayonunun şəhər sərnişin nəqliyyatında(ŞSN) hazırkı vəziyyət öyrənilmiş, sərnişin nəqliyyat xidmətlərinin(ŞSNX) keyfiyyəti sahəsində mövcud müasir normativ hüquqi bazanın və ictimai nəqliyyatın xidmət keyfiyyəti sahəsində beynəlxalq təcrübələr əsaında ictimai nəqliyyat xidmətinin(İNX) keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması üsulları və keyfiyyət qiymətləndirməsinin metodologiyası əsasında Nizami rayonu ərazisində şəhər sərnişin nəqliyyatı (ŞSN) xidmət keyfiyyəti göstəricilərinin çat

Tədqiqatın nəticələri :
Aparılan tədqiqat göstərmişdir ki, nəticələrin qiymətləndirilməsi üçün nəqliyyat xidmətlərinin keyfiyyət göstəriciləri normalarını müəyyən edən standartlar əhaliyə keyfiyyətli nəqliyyat xidmətlərini qiymətləndirən göstəricidir.

Tədqiqatın elmi yeniliyi :
Əldə olunan nəticələr əsasında hazırlanan tövsiyələr, xidmət istehlakçılarının tələblərini müəyyən edən göstəricilər, tutum standartlarına dair tövsiyələr, temperaturun təmin olunması qaydaları, keyfiyyəti təmin edəcək tövsiyələr və keyfiyyət standartları əsasında xidmət keyfiyyətini ümumiləşdirilməsi.

Açar sözlər : sərnişin daşımalarının keyfiyyəti, pasport nəqliyyatı, keyfiyyətin qiymətləndirilməsi, keyfiyyətin qiymətləndirilməsi metodologiyası, nəqliyyat xidməti, rahatlıq göstəriciliri, komfortluq

01:05:2025

Автор : Mirzaliyev Vaqif Adil

DOİ 10.30546/2790-5799.1.2025.1017

Номер журнала : 2025-1

Страници статьи в журнале : 44-52

Название исследования :
МЕТОДЫ ПОВЫШЕНИЯ КАЧЕСТВА ОБСЛУЖИВАНИЯ ОБЩЕСТВЕННЫМ ТРАНСПОРТОМ В ГОРОДЕ БАКУ И НИЗАМИНСКОМ РАЙОНЕ ГОРОДА

Цель исследования :
Он заключается в выборе методов повышения качества услуг общественного транспорта в Низаминском районе города Баку.

Методология исследования :
В первую очередь, с использованием действующей нормативной правовой базы в области качества обслуживания пассажиров транспортом (ППТ), применения методов повышения качества обслуживания пассажиров транспортом общего пользования, методов и методики оценки качества, сформулированы современное состояние проблемы, задачи исследования и определены целевые показатели, выявленные на основе анализа недостатков показателей качества обслуживания пассажиров транспортом города Низаминского района.

Важность исследовательского приложения :
Изучено современное состояние городского пассажирского транспорта (ГПТ) Низаминского района города Баку, что имеет практическое значение в выявлении недостатков и путей устранения недостатков показателей качества услуг городского пассажирского транспорта (ГПТ) Низаминского района на основе существующей современной нормативно-правовой базы в области качества услуг пассажирского транспорта (УПТ) и международного опыта в области качества услуг общественного транспорта.

Результаты исследования :
Проведенные исследования показали, что нормативы, определяющие нормы показателей качества транспортных услуг для оценки результатов, являются показателем, оценивающим качество транспортных услуг населению.

Научная новизна исследования :
На основе полученных результатов подготовлены рекомендации, показатели, определяющие требования потребителей услуг, рекомендации по нормам производительности, правилам поддержания температурного режима, рекомендации по обеспечению качества, обобщение качества услуг на основе норм качества.

Ключевые слова : качество пассажирских перевозок, паспортные перевозки, оценка качества, методика оценки качества, транспортная услуга, показатели комфортности, комфорт

01:05:2025

Author : Mirzaliyev Vaqif Adil

DOİ 10.30546/2790-5799.1.2025.1017

Number of journal : 2025-1

Page of article in journal : 44-52

Title of the research :
METHODS OF IMPROVING THE QUALITY OF PUBLIC TRANSPORT SERVICE IN BAKU CITY AND NIZAMI DISTRICT OF THE CITY

The purpose of the research :
It consists in selecting methods for improving the quality of public transport services in the Nizami district of Baku.

The methodology of the research :
First, the current state of the issue and research tasks were formulated, and the targets determined on the basis of an analysis of the shortcomings of quality indicators in urban passenger transport (UPT) services in the Nizami district were determined using the existing regulatory legal framework in the field of passenger transport service (UPT) quality, methods for improving the quality of public transport service and methods and methodologies for quality assessment.

The practical importance of the research :
The current situation in urban passenger transport (UPT) of the Nizami district of Baku was studied, and methods for improving the quality of public transport service (UPT) quality and methods for quality assessment based on the existing modern regulatory legal framework in the field of passenger transport service (UPT) quality and international experience in the field of public transport service quality have practical significance in determining the shortcomings of urban passenger transport (UP

The results of the research :
The conducted research has shown that the standards that determine the norms of quality indicators of transport services for assessing the results are an indicator that evaluates quality transport services to the population.

The scientific novelty of research :
Recommendations prepared on the basis of the results obtained, indicators that determine the requirements of service consumers, recommendations on capacity standards, temperature maintenance rules, recommendations that will ensure quality and generalization of service quality based on quality standards.

Keywords : quality of passenger transportation, passport transport, quality assessment, quality assessment methodology, transport service, comfort indicators, comfort